Новини

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПОСАДОВИХ ОСІБ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ




    23 та 24 вересня 2015 року в ДП «ДержавтотрансНДІпроект» відділ науково-методичного забезпечення підготовки та підвищення кваліфікації персоналу автотранспорту під керівництвом Валентини Кузьмич провів науково-методичний семінар.

    На семінарі розглянули деякі положення Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР).
    Зокрема приділили увагу використанню тахографів на автомобільному транспорті, контролю робочого часу та часу відпочинку водіїв. Детально розглянули умови, яких потрібно дотримуватись задля діяльності з надання послуг перевезення пасажирів автобусами (перевізника-оператора автомобільних перевезень). Вивчили вимоги законодавства ЄС, що імплементуються в законодавство України: Регламент (ЄС) № 1071/2009 Європейського парламенту та Ради від 21.10.2009, про встановлення спільних правил стосовно умов, яких потрібно дотримуватись для заняття діяльністю оператора автомобільних перевезень і про припинення дії Директиви Ради 96/26/ ЄС.


    
Владислав Журавель розповідає про вимоги сучасного українського законодавства


    Владислав Журавель (заст. зав. відділу пасажирських перевезень) розповів слухачам про особливості сучасних законодавчих вимог у сфері організації та заходів безпеки при здійсненні автоперевезень. На базі шести основних законодавчих актів розглянули найактуальніші питання безпечних перевезень автотранспортом. Зокрема:
  • організація та здійснення заходів щодо безпеки надання послуг з внутрішніх перевезень пасажирів автомобільним транспортом. Вимоги щодо надання послуг із перевезення пасажирів з обмеженою мобільністю пасажирським транспортом;
  • сучасні вимоги до рівня безпеки при здійсненні автомобільних перевезень;
  • система управління безпекою руху на автомобільному транспорті;
  • вимоги до автотранспортних засобів з погляду умов безпеки, екологічних вимог, (ЄВРО);
  • дотримання безпеки руху під час перевезення пасажирів і вантажів;
  • організація виконання перевезень дітей, вимоги безпеки;
  • кваліфікація/підготовка водіїв, спеціалістів із питань безпеки дорожнього руху, уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, відповідальних за перевезення великовагових і великогабаритних вантажів, відповідальних за безпечне завантаження/розвантаження та кріплення вантажів, та інші аспекти нормативно-правових актів України, що стосуються безпеки дорожнього руху.
  • безпечні перевезення (завдання та функції управляння безпекою руху, облік ДТП, оперативне реагування, навчання, інструктажі, стажування, психологічні аспекти роботи та багато іншого), також під час семінару керівників і спеціалістів автотранспортних підприємств було ознайомлено із вимогами Порядок перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затверджений наказом Мінтрансз?вязку від 05.08.2008 № 974, зареєстровано в Міністерстві юстиції 01.09.2008 за №794/15485. Відповідальність за перевірку технічного стану ТЗ. Документування результатів перевірки технічного стану. Питання перевірки технічного стану швидкозношуваних складників ТЗ. Практичні питання перевірки технічного стану ТЗ згідно з Переліком складників, систем ТЗ, які перевіряють перевізники, правила експлуатації колісних транспортних засобів, технічні питання пов’язані з придбанням КТЗ, допуск КТЗ до руху перевізником, забезпечення використання КТЗ за призначенням, технічне обслуговування, контроль за режимом руху і утримання КТЗ.



Слухачі семінару

    Правила експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Мінінфраструктури від 26.07.2013 № 550, зареєстровано в Міністерстві юстиції 22.08.2013 за №1453/23985. Правила технічної експлуатації коліс та пневматичних шин КТЗ категорій L, M, N, O та спеціальних машин,виконаних на їх шасі, затверджені наказом Мінінфраструктури від 26.07.2013 № 549 та зареєстровано в Міністерстві юстиції 22.08.2013 за №1452/23984. Технологічні вимоги до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 15.02. 2012 року № 106, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 03.03. 2012 року за № 356/20669. Вимоги до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 26.11.2012 року № 710, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25.12.2012 року за № 2169/22481, та інші нормативно-правові акти України, що стосуються надання послуг з технічного обслуговування і ремонтування колісних транспортних засобів.

    Отже, з метою недопущення до руху неукомплектованих, з незадовільними технічним станом КТЗ перевізник повинен систематично перевіряти їх технічний стан.

    Разом із тим вчасний та систематичний догляд за транспортними засобами, задіяними в сфері надання послуг з перевезення пасажирів або вантажів, є гарантією безпеки дорожнього руху.
(Доповідав - науковий співробітник ВТЕДТЗ Данько А.І.)

    

За матеріалами Валентини Кузьмич, зав. ВПК


На головну сторінку



Оновлено 25.09.2015

Як придбати?


ПЕРЕДПЛАТА

Журнал
Усі видання ДП "ДЕРЖ- АВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" можна придбати за
адресою:
пр.Перемоги 57
кім. 606
тел. 201-08-09
НВЖ
"Автошляховик України"
кім. 902
тел. 201-08-69