ШАНОВНІ ПЕРЕВІЗНИКИ ПАСАЖИРСЬКОГО ТА ВАНТАЖНОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ!
ДП «ДержавтотрансНДІпроект» підготував відповіді на найбільш актуальні питання, що виникають у механіків, контролерів, слюсарів при документальному оформленні перевірки технічного стану АТЗ:
- Питання: чи потрібна печатка персоналу, що перевіряє технічний стан КТЗ (механіки, контролери, слюсарі) при внесенні записів до журналу КПП?
Відповідь: ні, не потрібна. Відповідно до Наказу N 974 Мінтрансзв’яку України від 05.08.2008, згідно положення розділу VIII пункту 8.2. після записів, зроблених у журналі КПП протягом доби, уповноважена перевізником особа робить запис такого змісту: «Перевірку технічного стану КТЗ протягом робочих змін (зазначається дата, початок і закінчення робочих змін у часі) закінчено», ставить свій підпис і зазначає дату. Між цим і попередніми записами у журналі КПП не повинно бути пропущених рядків для виконання інших записів (НАКАЗ за посиланням).
- Питання: чи потрібна вища професійна освіта персоналу, що перевіряє технічний стан КТЗ (механіки, контролери, слюсарі)?
Відповідь: не обов’язково, згідно наказу №336 Міністерство праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р., пункту 11 особи, які не мають відповідної освіти або стажу роботи, встановлених кваліфікаційними вимогами, але мають достатній практичний досвід та успішно виконують у повному обсязі покладені на них завдання та обов'язки, можуть бути, як виняток, залишені на займаній посаді або призначені на відповідні посади за рекомендацією атестаційної комісії (НАКАЗ за посиланням).
ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ"
Усі працівники повинні підвищувати професійну кваліфікацію згідно з вимогами чинного законодавства (ЗАЯВКА за посиланням: https://www.insat.org.ua/phpfiles/otdel/vpk/).
На головну сторінку
Оновлено 01.03.2021