Музей ДП «ДержавтотрансНДІпроект»


90

Український науково-дослідний інститут безрейкових шляхів і транспорту (УкрдортрансНДІ) був створений 14 липня 1930 року при Головному управлінні шосейних та ґрунтових доріг і автомобільного транспорту (на підставі наказу № 123) Рішенням Ради Народних Комісарів УРСР. На інститут, стосовно автотранспортного напрямку діяльності, було покладено виконання наукових робіт з питань дослідження тягово-швидкісних властивостей і конструктивної надійності автомобілів, впливу дорожніх умов на норми витрат палива і зношеність автомобілів. Спеціальною державною науково-дослідною установою вперше здійснено науково-технічне обґрунтування необхідного забезпечення автомобільного транспорту України.


ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ

14 липня 1930р.

Відповідно до наказу №123 Головної управи грунтових і шосейних шляхів та автомобільного транспорту (Головшляхупра) при Раді Народних Комісарів УСРР, на базі Науково-дослідного бюро при Головшляхупра УСРР створено Український науково-дослідний інститут безрейкових шляхів і транспорту (Укршляхтранснді), який потім було перетворено у Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ)

11 червня 1939р.

Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) увійшов до складу Народного комісаріату автомобільного транспорту УРСР, створеного Указом Президії Верховної Ради УРСР від 11.06.1939р.

Липень 1941р.

Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) припинив свою діяльність у зв'язку з окупацією України німецько-фашистськими загарбниками.

7 жовтня 1944р.

Відповідно до наказу Народного комісаріату автомобільного транспорту УРСР від 07.10.1944 №292 Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) відновив свою діяльність.

26 травня 1953р.

На підставі постанови Ради Міністрів УРСР від 26.05.53 №1003 ЦНДІАТ було об'єднано з Укршляхнді в Український дорожньо-транспортний науково-дослідний інститут (Укршляхтранснді)

10 серпня 1965р

Згідно з постановою Ради Міністрів УРСР від 29.07.65 №737 і наказом Міністерства автомобільного транспорту і шосейних шляхів УРСР від 10.08.1965 №350 Укршляхтранснді перетворено у Державний автомобільно-дорожній науково-дослідний інститут (Державтодорнді)

20 січня 1971р.

У відповідності із рішенням Держкомітету при Раді Міністрів СРСР з науки та техніки від 12.05.1970 №23, постановою Ради Міністрів УРСР від 20.11.1970 №59 та наказом Міністерства автомобільного транспорту УРСР від 20.01.1971 №19 на базі окремих підрозділів Державтодорнді створено Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДержавтотрансНДІпроект)


ІСТОРІЯ ІНСТИТУТУ


КЕРІВНИКИ ІНСТИТУТУ


ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ


ОКРЕМІ РОЗРОБКИ ІНСТИТУТУ В МИНУЛІ ЧАСИ


РОЗРОБКИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СЬОГОДЕННЯ


СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ «ДержавтотрансНДІпроект»


ВАЖЛИВІ ПОДІЇ 1990-2020



На головну сторінку



Оновлено 01.05.2021