КАРТКИ ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ

Відповідь на всі питання та необхідну інформаційну підтримку можна отримати за телефонами:
(050) 403-92-11, (067) 325-33-10, (063) 803-41-12 (Viber), (044) 201-08-21 Viber: (063) 803-41-12,
e-mail: tacho@insat.org.ua Facebook: tacho.insat, Skype: тахо інсат.

У зв’язку з тимчасовим послабленням карантинних обмежень, повідомляємо, що відновлюється робота за системою «Єдине вікно», для приймання документів на видання карток для цифрових тахографів та отримання виготовлених карток. Дозволяється одночасне перебування не більше однієї особи біля вікна, за умови дотримання масочного режиму.


ВИДИ КАРТОК ТА ЇХ ВАРТІСТЬ


Актуальна інформація стосовно вартості та строку виготовлення картки станом на

Вартість виготовлення картки становить 1968 грн. (разом з ПДВ).





Через 2-3 робочих дні після надходження документів поштою до ДП «ДержавтотрансНДІпроект», Вам буде надіслано платіжний документ або зауваження до Заяви на e-mail, зазначений Вами у п. 10 Заяви. (Перевіряйте папки «Вхідні» та «Спам» у Вашій поштовій скриньці).

Оплату згідно з платіжним документом, отриманим від ДП "ДержавтотрансНДІпроект", необхідно здійснити протягом 8-ми банківських днів з дати реєстрації заяви з урахуванням того, що вартість видання картки може змінитись при зміні курсу грн./євро.

ВАЖЛИВО: Оплата зараховується тільки від платника, зазначеного в платіжному документі. Оплати від будь-яких інших юридичних або фізичних осіб визнаються помилковими! У разі оплати від іншої особи направити до ДП "ДержавтотрансНДІпроект" заяву на повернення помилково перерахованих коштів.

Заява на повернення коштів: (у форматі DOC, у форматі PDF)

У разі прострочення терміну оплати реєстрація заяви припиняється і для повторної реєстрації заяви та отримання нового платіжного документу необхідно направити звернення встановленої форми до ДП "ДержавтотрансНДІпроект.

Звернення щодо повторної реєстрації заяви: (у форматі DOC, у форматі PDF)


Строк виготовлення картки може становити від 10 до 20 робочих днів після підтвердження надходження оплати на розрахунковий рахунок інституту та наявності оригіналу заяви з копіями доданих до неї документів, що відповідають вимогам законодавства.

Спосіб отримання картки визначається замовником в п.12 заяви.

Змінити спосіб отримання картки можна до моменту її виготовлення, відправивши заяву на електронну пошту tacho@insat.org.ua

Заява на зміну способу отримання картки: (у формат DOC, у форматі PDF)


Корисна інформація:


На головну сторінку


Оновлено 16.09.2021 Назаренко Микола