КАРТКИ ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ

Відповідь на всі питання та необхідну інформаційну підтримку можна отримати за телефонами:
(050) 403-92-11, (067) 325-33-10, (063) 803-41-12 (Viber), (044) 201-08-21 Viber: (063) 803-41-12,
e-mail: tacho@insat.org.ua Facebook: tacho.insat, Skype: тахо інсат.

Документи на отримання картки для цифрових тахографів можна подавати особисто чи поштою за адресами:
03113, м. Київ, пр. Перемоги, 57
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 23
Видача готових карток або відправка їх поштою відбувається у м. Вінниця (Хмельницьке шосе, 23)


ВИДИ КАРТОК ТА ЇХ ВАРТІСТЬ


Актуальна інформація стосовно вартості та строку виготовлення картки станом на

Вартість виготовлення картки становить 2100 грн. (разом з ПДВ).





Через 2-3 робочих дні після надходження документів поштою до ДП «ДержавтотрансНДІпроект», Вам буде надіслано платіжний документ або зауваження до Заяви на e-mail, зазначений Вами у п. 10 Заяви. (Перевіряйте папки «Вхідні» та «Спам» у Вашій поштовій скриньці).

Оплату згідно з платіжним документом, отриманим від ДП "ДержавтотрансНДІпроект", необхідно здійснити протягом 8-ми банківських днів з дати реєстрації заяви з урахуванням того, що вартість видання картки може змінитись при зміні курсу грн./євро.

ВАЖЛИВО: Оплата зараховується тільки від платника, зазначеного в платіжному документі. Оплати від будь-яких інших юридичних або фізичних осіб визнаються помилковими! У разі оплати від іншої особи направити до ДП "ДержавтотрансНДІпроект" заяву на повернення помилково перерахованих коштів.

Повернення помилково/надмірно сплачених коштів* здійснюється на підставі письмової заяви особи-платника, що надійшла на підприємство (поштова адреса: 03113, м. Київ, пр. Перемоги, 57).

До заяви необхідно додати:

- оригінал квитанції (або паперову копію електронного розрахункового документа, який посвідчує здійснення оплати) - реквізити банківської установи (МФО, розрахунковий рахунок у стандарті IBAN, номер платіжної карти) для зарахування коштів.

- реквізити банківської установи (МФО, розрахунковий рахунок у стандарті IBAN, номер платіжної карти) для зарахування коштів.

*Повернення коштів здійснюється виключно на банківську карту, з якої було здійснено платіж.

Заява на повернення коштів: (у форматі DOC, у форматі PDF)

У разі прострочення терміну оплати реєстрація заяви припиняється і для повторної реєстрації заяви та отримання нового платіжного документу необхідно направити звернення встановленої форми до ДП "ДержавтотрансНДІпроект.

Звернення щодо повторної реєстрації заяви: (у форматі DOC, у форматі PDF)


Строк виготовлення картки може становити від 10 до 20 робочих днів після підтвердження надходження оплати на розрахунковий рахунок інституту та наявності оригіналу заяви з копіями доданих до неї документів, що відповідають вимогам законодавства.

Спосіб отримання картки визначається замовником в п.12 заяви.

Змінити спосіб отримання картки можна до моменту її виготовлення, відправивши заяву на електронну пошту tacho@insat.org.ua

Заява на зміну способу отримання картки: (у формат DOC, у форматі PDF)


Корисна інформація:


На головну сторінку


Оновлено 22.06.2022 Микола НАЗАРЕНКО