КАРТКИ ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ

Відповідь на всі питання та необхідну інформаційну підтримку можна отримати за телефонами:
(050) 403-92-11, (067) 325-33-10, (063) 803-41-12 (Viber), (044) 201-08-21 Viber: (063) 803-41-12,
e-mail: tacho@insat.org.ua Facebook: tacho.insat, Skype: тахо інсат.

У зв’язку з тимчасовим послабленням карантинних обмежень, повідомляємо, що відновлюється робота за системою «Єдине вікно», для приймання документів на видання карток для цифрових тахографів та отримання виготовлених карток. Дозволяється одночасне перебування не більше однієї особи біля вікна, за умови дотримання масочного режиму.


КАРТКА ВОДІЯ

Процедура замовлення картки водія для цифрового тахографа (В паперовому вигляді)

Роздрукуйте бланк заяви у форматі DOC , у форматі PDF ОБОВ'ЯЗКОВО на одному аркуші паперу З ДВОХ СТОРІН. Заповніть бланк заяви.

Зразок заповнення заяви: форматі PDF.

Вклейте кольорову фотографію в рамку в п. 7 Заяви.

Розпишіться на Заяві в двох місцях:

  • в рамці під фотографією (не виходити за межі рамки);
  • на зворотній стороні Заяви, де зазначено «підпис замовника».

Зробіть копії документів:

  • паспорта громадянина України (стор. 1, 2 і реєстрація) або ID-картки (з обох сторін і витяг з єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
  • ідентифікаційного коду;
  • посвідчення водія (з обох сторін).

Якщо до закінчення строку дії вашої картки залишається менше ніж 6 місяців Ви можете не здавати чинну картку. У такому випадку строк дії нової картки буде починатися з наступного дня після закінчення дії попередньої.

Заповнену Заяву та копії вказаних документів можна надіслати Укрпоштою або іншою поштою (бажано, з описом та можливістю відслідкувати дату отримання ДП «ДержавтотрансНДІпроект» поштового відправлення) на адресу: ДП «ДержавтотрансНДІпроект», Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036.


На головну сторінку


Оновлено 22.03.2022 Трохимченко В.