КАРТКИ ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ

Відповідь на всі питання та необхідну інформаційну підтримку можна отримати за телефонами:
(050) 403-92-11, (067) 325-33-10, (063) 803-41-12 (Viber), (044) 201-08-21 Viber: (063) 803-41-12,
e-mail: tacho@insat.org.ua Facebook: tacho.insat, Skype: тахо інсат.


КАРТКА ВОДІЯ

Процедура замовлення картки водія для цифрового тахографа (В паперовому вигляді)

Роздрукуйте бланк заяви у форматі DOC , у форматі PDF ОБОВ'ЯЗКОВО на одному аркуші паперу З ДВОХ СТОРІН. Заповніть бланк заяви.

Зразок заповнення заяви: форматі PDF.

Вклейте кольорову фотографію в рамку в п. 7 Заяви.

Розпишіться на Заяві в двох місцях:

  • в рамці під фотографією (не виходити за межі рамки);
  • на зворотній стороні Заяви, де зазначено «підпис замовника».

Зробіть копії документів:

  • паспорта громадянина України (стор. 1, 2 і реєстрація) або ID-картки (з обох сторін і витяг з єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
  • ідентифікаційного коду;
  • посвідчення водія (з обох сторін).

Якщо до закінчення строку дії вашої картки залишається менше ніж 6 місяців Ви можете не здавати чинну картку. У такому випадку строк дії нової картки буде починатися з наступного дня після закінчення дії попередньої.

Заповнену Заяву та копії вказаних документів можна надіслати Укрпоштою або іншою поштою (бажано, з описом та можливістю відслідкувати дату отримання ДП «ДержавтотрансНДІпроект» поштового відправлення) на адресу: ДП «ДержавтотрансНДІпроект», зазначену у контактах.


На головну сторінку


Оновлено 22.06.2022 Микола НАЗАРЕНКО