КАРТКИ ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ

Контакти: багатоканальний безкоштовний номер телефону 0-800-310-352

E-mail: tacho@insat.org.ua


До уваги замовників!

Особисте подання чи поштове відправлення Заяв та копій, зазначених у Заяві документів до ДП "ДержавтотрансНДІпроект" на отримання карток для цифрових тахографів здійснюється за адресою: 03113, м. Київ, просп. Берестейський, 57.

! Звертаємо увагу:

Видача карток користувачу здійснюється за адресою: 03113, м. Київ, просп. Берестейський, 57, якщо інший спосіб отримання картки не зазначено в Заяві.

ДП «ДержавтотрансНДІпроект» не співпрацює з жодним посередником щодо замовлення та видачі карток для цифрових тахографів.

Користуйтесь тільки офіційними каналами подачі заявки на отримання картки для цифрового тахографа, визначеними на цьому сайті.



ВИДИ КАРТОК ТА ЇХ ВАРТІСТЬ


Актуальна інформація стосовно вартості та строку виготовлення картки станом на

Вартість виготовлення картки водія становить 3078 грн. (разом з ПДВ).

Вартість виготовлення картки підприємства становить 3060 грн. (разом з ПДВ).

Вартість виготовлення картки майстерні становить 3060 грн. (разом з ПДВ).






Через 2-3 робочих дні після надходження документів поштою до ДП «ДержавтотрансНДІпроект», Вам буде надіслано платіжний документ або зауваження до Заяви на e-mail, зазначений Вами у п. 10 Заяви. (Перевіряйте папки «Вхідні» та «Спам» у Вашій поштовій скриньці).

Оплату згідно з платіжним документом, отриманим від ДП "ДержавтотрансНДІпроект", необхідно здійснити протягом 8-ми банківських днів з дати реєстрації заяви з урахуванням того, що вартість видання картки може змінитись при зміні курсу грн./євро.

ВАЖЛИВО: Оплата зараховується тільки від платника, зазначеного в платіжному документі. Оплати від будь-яких інших юридичних або фізичних осіб визнаються помилковими! У разі оплати від іншої особи направити до ДП "ДержавтотрансНДІпроект" заяву на повернення помилково перерахованих коштів.

Повернення помилково/надмірно сплачених коштів* здійснюється на підставі письмової заяви особи-платника, що надійшла на підприємство (поштова адреса: 03113, м. Київ, проспект. Берестейський, 57).

До заяви необхідно додати:

- оригінал квитанції (або паперову копію електронного розрахункового документа, який посвідчує здійснення оплати)

- реквізити банківської установи (МФО, розрахунковий рахунок у стандарті IBAN, номер платіжної карти) для зарахування коштів.

*Повернення коштів здійснюється виключно на банківську карту, з якої було здійснено платіж.

Заява на повернення коштів: (у форматі DOC, у форматі PDF)

У разі прострочення терміну оплати реєстрація заяви припиняється і для повторної реєстрації заяви та отримання нового платіжного документу необхідно направити звернення встановленої форми до ДП "ДержавтотрансНДІпроект.

Звернення щодо повторної реєстрації заяви: (у форматі DOC, у форматі PDF)


Строк виготовлення картки може становити від 10 до 20 робочих днів після підтвердження надходження оплати на розрахунковий рахунок інституту та наявності оригіналу заяви з копіями доданих до неї документів, що відповідають вимогам законодавства.

Спосіб отримання картки визначається замовником в п.12 заяви.

Змінити спосіб отримання картки можна до моменту її виготовлення, відправивши заяву на електронну пошту tacho@insat.org.ua

Заява на зміну способу отримання картки: (у формат DOC, у форматі PDF)


Корисна інформація:


На головну сторінку


Оновлено 02.09.2025